02 August 2009

18PL ; part 2

Photobucket

Saya tak tipu bila saya kata,'nak' dan saya mungkin akan menipu, kalau saya kata 'tak nak'. (yeke?) T_T

Photobucket


Tak sangka rajin giler nak drive sampai sini. Bukan batak lah tapi siyes belum pernah try Burger King kat Bukit Tinggi ni. First time ke sini, drve-thru lagi (selekeh giler ;))) Then terus wat pesanan set no.7 - Whooper with black paper, pastu tambah satu ringgit lagi untuk dapatkan set large. Amazing kan? (*tamak lagi..)

Photobucket Photobucket


Bayangkan betapa banyaknya kandungan kalori yang terpaksa di-ambil untuk hari ni, (*terpaksa la sangat...) korang yang intrested boleh klik sini untuk dapatkan jumlah kalori yang korang ambil, untuk satu hari. Walau macam mana rakus pun aku makan tadi, aku cuma mampu habiskan setengah je, pastu aku dah rasa nak muntah.. x_x


p/s: minggu depan aku post makan domino's pizza pulak. *haha..

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.