02 August 2009

18PL ; part 1

"It’s arma-goddamn-motherfucking-geddon (Fuck, eat, kill, now do it again) It’s arma-goddamn-motherfucking-geddon (Fuck, eat, kill, etcetera) First you try to fuck it, then you try to eat it. If it hasn’t learned your name, you better kill it before they see it. It’s arma-goddamn-motherfucking-geddon" by Marilyn Manson.

*Im sure he's not feeling so well when he did this song, just ignore the lyrics because the song is freaking awesome. T_T

Ahad pagi, yang indah dan permai telah di-selubungi dengan kehadiran sumpah seranah dari Marilyn Manson. *memang tidak patut. Kata mak, banyakkan berzikir pagi-pagi! T_T haha.. Today without parental control, aku harap ade sedikit kebebasan besides dari menahan perut yang lapar, without diorang jugak, aku akan jadi ter-sangat malas. Malas bangun tidur, malas makan, malas mandi, malas itu, malas ini..

What I want for today is "MAKAN". Dari semalam teringin nak makan domino's pizza tapi keadaan menjadi lebih kritikal sebab dari minggu lepas teringin nak makan burger king. Macam mane ni? takkan nak *menyelam sambil minum air* (sia-sia je diet seminggu)

Aku nak pergi drive-thru sekarang jugak. Tak sabar rasanya nak menggemgam burger sebesar burger king tu. Walaupun aku tau, selepas pukul 12, burger McD jauh lebih murah dari burger king. T_T

source; yahoo-ing. Eat me! Eat me! Tolong jangan salahkan saya jika pick-ture ini membuatkan anda lapar, sebab saya lebih lapar dari anda-anda semua.



Sekian.
p/s: nanti aku post dengan burger original!

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.