13 July 2009

part of the list untuk hari ni

Saya janji hari ni nak jadi orang yang tabah, saya taknak menangis lagi, saya dah penat menangis tapi malam ni, saya rasa saya kene nangis jugak. Sebab itulah hobi saya. Menangis. Weird kan?

Tinggalkan cite-cite weird tu. Sepatutnya aku kene type kan surat pembatalan insuran kereta lame ni, tapi malas punye pasal, aku tipu abah kate printer rosak, pastu semalam black out pulak, dan2 baru nak menaip. Takde jodoh la tu. *sori abah, ju tepaksa tipu sunat. Haha.

Semalam duk ghairah nak tolong mengidang lauk utk dinner sampai teseliuh jari kaki yg paling ujung tu, harini bangun pagi dah sengal-sengal tak boleh nak jalan tegak-tegak. Pagi-pagi bangun kene siap nak gi Perodua Andalas, sampai je kat simpang andalas tu, semua motor, kete aku nak langgar.

Bukan nak mengadu, tapi semua salah abah jugak. Cakap je la, andalas atas sikit, aku punye kabut sampai dh tahap berani mati. Kesian motor blakang tu kene double suicide sebab aku potong kek kat tgh2 line, aishh.. sumpah aku tak penah buat macam tu.

Hah!! Lupe-lupe..

aku nak wish kat Black walaupun aku tau, Black tak tau pun aku wish kat die. Tapi tak pe, aku nak wish jugak kat die. Tahniah sebab menang 100k tu, I know U deserve it better than cat tu (chat ke, chuck ke, ape ke, *aku tak amik tau sbb kau protoge ajai) and aku benci ajai sebab die tetap dapat second place. Benci nye..

Untung aku sebab tak dapat tengok ending Mentor final, TNB tetibe bagi black out, kalau tak, mesti benci tengok muke ajai yang riak tu. Walau mcm mane pun, tekilan sebab tak dapat tgk Black patahkan rotan sakti tu. Kesian Black.

Hari ni bil TM net plak sampai, tak sangka dah dua bulan tetunggak, baru ingat nak korek tabung tapi lupe, skarang dah tak pakai tabung lagi. Sekarang dah canggih, dah tak payah korek-korek, pegi mesin withdraw, tekan-tekan je dah keluar, tu pun kalau keluar, kalau tak keluar, mcm mane? Sape nak jawab?

Abah pun tak leh jawab sebab die tau, asik keluar je, masuk nye haram. Kesian aku. Kete idaman dah nak keluar lagi bape hari, down payment dah selesai, tinggal nak tunggu rebate je. Bile la tu gamaknye. Hari-hari hidup tanpa kereta, mustahil kan? aku sendiri pun tak caye. *Thanx abah, belikan keta.. tp tlg bg cpt sikit ye. Haha..

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.