12 July 2009

Mentor la sangatt..

Ajai suara macam cibai. Hahaha.. Mentor pebende kalo macam tu? Weh, malu aku nak dengar la!! muahaha.. Aku exited ni, aku tak penah tengok mentor selami ni, kalau tengok pun, hinggap-hinggap je.. Tak pe la Ajai, aku maafkan suara kau tu.. Hahaha..

Aku macam dah tersuke je kat si Black tuh? ahaha.. tengok muke die tu, mcm teringat kan kat seseorang, perhh.. tetibe lak aku ni.. Haha.. Oklah, i cheer for Black la. All de best to U, aku tau kau deserve 100 ribu ringgit tu sebab asik kene rotan je. Boleh pulak rotan2 anak orang? Pelik la kau, Mas Idayu?

Kalau bab kene rotan ni, aku teringat mase kecik dulu. First time aku kene rotan (gune penyangkut baju, besi tu beb) sebab aku gaduh ngan kakak aku yang betuah tu, aishh.. ingat sangat. Tah pehal ngan mak aku aritu, tetibe naik rotan plak, mcm tak biase plak tengok aku gado2 anjing.

Kali kedua aku kene rotan sebab tak balik umah, sibuk duk ghairah main bowling kat klang parade, dan2 nak carik bas plak macam haram, mendapat la balik umah pun ape lagi, huhu.. dengan bapak kalau kene rotan, memang takde maafla.. Hah, itu je. Dua kali je aku kene rotan. Tak lebih dari tu. *baik tak aku? Haha..

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.