02 June 2009

One night stand



Perhh.. aku ke kat KLCC smalam? haha.. Malangnye, aku cume ke Kg. Baru dalam keadaan perut yang sangat mendukacita kan. Aku sakit perut/sakit kepala dan berbagai-bagai lagi. Ni sume sebab angah nak bawak aku naik keta baru die. Orang dah exited nak ajak tumpang, nak menolak, segan pulak.. aishh..

So, semalam akhirnya aku berjaya menepis segala nafsu-nafsu serta hasutan-hasutan setan.. weehuu, aku baru je bayar puasa satu hari (exited mcm hape je)huhu.. hari ni nak bangun sahur, dah poyo tak larat macam kene empap hantu mpap-mpap. Hoho.. Pasti ade kekeliruan kat sini. Aku yang malas sebenarnye.. Berat badan nak bangun, berat lagi mata nak bukak.. Haha.. peribahasa yang tak ade dalam kamus dewan bahasa..

Setelah seharian berpuasa.. hehe.. angah decide nak belanja kat 'The Ship' huhu.. Perhh.. aku pun ingat (grand betui nak bwk aku smpai the ship) Sampai je kat tempat kejadian, rupe-rupe the ship yang dimaksudkan tu tak seperti yang dimaksudkan tadi. Tapi ok la.. not bad.. Based makanan kat sana pun makanan ala barat (tak ke macam the ship tu???) huhu.. Sampai je pesanan mknn kitorang tadi, masing-masing la mencuba hidangan masing-masing.. Yang best aku rasa, pasti ed kat rumah tersedak-sedak. Kitorang tak henti-henti sebut name die.. ni macam ed punya tak?.. ed punye tak macam ni la.. oklahh.. same je macam ed punye.. Kesian ed, tak pasal-pasal name die naik.. Huhu..

Aku rase tempat kat KL untuk orang melayu sangat limited, bayangkan betape ramainye pelanggan die tapi aku memang salute la ngan cara krew-krew die wat keje. Perhh, kalah bullet train beb.. aku rase kalau aku, dah lame tersembam ngn mangkuk-mangkuk skali. Tahniah! Tahniah!

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.