17 July 2009

how I wish

They just wake me up to have some nice breakfast. *

From far, I heard they called my name. And I wish I could say "Tolonglah! Why can't you guys bangun sendiri and make yourself a breakfast!" haha.. I wish.

Bangun terus ke toilet, gosok gigi sambil **. Then I wish I had a life too. Dah lama tak ke gym. Ok. Stop wishing. So, hari ni aku figure untuk mencuba menu beru besides roti bakar dengan kaya pandan.

So, saya dengan harapan menyediakan menu baru ala french cuisine yang baru ditonton semalam kat chanel asian food chanel, pg 713. Nama resipi nye *sweet onion toasted scramble. Perhh.. panjang nak nyebut. Dalam bahasa melayu nye pulak.. roti bakar bawang putih dengan telur hancur.

Sedap memang sedap. And I wish abah would say the same thing. And how I wish until dia cakap. "Tak sedap la, bau bawang putih"..

******* The reason I wrote this, because..
why can't I just done what I wish for to-day???

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.