26 July 2009

Giler publisiti tambang murah.

Di-sebab-kan blog ini blog saya. Mari la saya me-nonjol-kan sedikit ke-ghaira-han saya. Tiada niat untuk ber-megah-megah tapi saya nak jugak bagi tau yang saya dah ber-punye. Hehe.. Saya dan dia, di-takdir-kan untuk bersama walaupun ikatan baru di-bina.

Seorang Kacak, Tak tinggi Tak rendah, Putih Berkilau, lemah Lembut, dan segala-gala-nye bagi saya. Saya suke cakap dia lelaki, untung pegi mane, mesti die ade. Ah-Ah-Ah-Ah. Inilah dia, Mr Bumble-V saya.



Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Source: own picture by J's
Dear V,
pesanan dari I, U jangan notty-notty. Jangan main kotor, I mane ade duit nak waxing U selalu, walau macam mane pun V, I tetap akan taking care kat U sampai bebile. Janji! Tak tipu. Walaupun I dah ade boyfriend nanti, I takkan abaikan U. Bak kate Mr. Hartley:
We wil never forget our first love. Bcoz U, U are my first love.
25-07-09

No comments:

Post a Comment

Thanks if u comment. If not? No thanks.