28 July 2009

Brand ape OTAK kamu?

Saya:
Frust, stress, kecewa dan se-angkatan dengannya.

Puncanya, keputusan peperiksaan untuk Final Practical yang lepas dah keluar bulan lepas. Akibat dari ke-tidak-excited-kan, baru hari ni rasa nak tau keputusan sendiri. Memang seperti yang diramal, antara empat seksyen, dua seksyen aku kantoi tipis malah lebih nipis dari kulit bawang. (ok. aku tipu.) dua seksyen yang aku kantoi tu memang paling hampeh. Salah satu antara dua tu, aku cume dapat 1/3 dari markah penuh. (mesti korang konpius kan?)

Anyhow, Im so glad that some of my friends yang dulu pernah giler-giler bersama, expecially kepada best'est friends (zila, gina, sally, sha, and sape-sape lagi yang lupe nak ingat) Tahniah kepada korang yang masih meneruskan perjuangan untuk segulung Ijazah. Im so proud with you guys! All the best buat kalian semua..

*mesti korang minum pati ayam brand kan???

2 comments:

  1. wow! nama sha ade.
    yeay!
    chop chop, ni sha lah kan ke sha lain?
    hahahah~!

    ReplyDelete
  2. sha:

    shareena abdul halim. kot~

    haha~ T_T

    All de best to u sha!

    ReplyDelete

Thanks if u comment. If not? No thanks.